آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت عزل مدیر بحران شهرداری مشهد چه بود؟ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم فرماندار سرخس: ۶۰ میلیون مترمکعب سیلاب مشهد از مرز‌های شمالی خارج شد
سرخط خبرها

سرویس‌دهی ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در روز طبیعت (۱۳ فروردین ماه) در مشهد

  • کد خبر: ۱۵۶۳۶۰
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
سرویس‌دهی ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در روز طبیعت (۱۳ فروردین ماه) در مشهد
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: برای سرویس‌دهی ویژه ما در روز طبیعت ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برنامه ریزی شده که به مقاصد کوهسنگی، بوستان ملت، خواجه مراد، خواجه اباصلت، بهشت رضا، میامی و پایانه وکیل‌آباد از ۶ صبح تا ۹ شب سرویس‌دهی خواهند داشت. 

علی‌اصغر نیشابوری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص آمار جابه‌جایی مسافر با اتوبوس از ۲۸ اسفند تا ۲ فروردین اظهار کرد: پیک جابه‌جایی مسافر ما در روز اول فروردین به دو دلیل مراسم تحویل سال و سخنرانی رهبر معظم انقلاب بوده است. این سرویس‌دهی با استفاده از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس در ۱۱ خط عبوری و منتهی به حرم طی مدت ۴۲ ساعت بدون وقفه از ۶ صبح ۲۹ اسفند تا ساعت ۲۴ یک فروردین انجام شده است.

وی افزود: براساس مصوبه شورای شهر سرویس‌دهی روز اول فروردین رایگان بود که با توجه به ساعت تحویل سال این سرویس‌دهی به صورت متفاوت انجام شد، زیرا سرویس دهی روزانه ما ۱۵ ساعت است، اما در روز اول فروردین به مدت ۲۴ ساعت انجام شد.

نیشابوری گفت: در ۲۸ اسفند ماه ۹۶۰ هزار و ۷۴۰ نفر سفر با افزایش ۳۵.۱ درصدی، در ۲۹ اسفند ۷۳۳ هزار و ۴۷۷ نفر سفر با افزایش ۳۵.۳ درصدی، در یک فروردین ۸۰۲ هزار و ۸۰۹ نفر سفر با رشد ۹۰.۵ درصدی و در ۲ فروردین ۵۰۸ هزار و ۶۲۹ نفر سفر با رشد ۱۸.۳ درصدی نسبت به سال گذشته جابه‌جا شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در خصوص سرویس‌دهی در روز ۱۳ فروردین تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال ۱۳ فروردین در ماه رمضان واقع شده پیش‌بینی ما این است که تقاضای سفر نسبت به سال‌های قبل کاهش داشته باشد، اما برنامه‌ریزی لازم را برای تخصیص ناوگان متناسب با تقاضای واقعی سفر انجام دادیم و به هر میزان تقاضا داشته باشیم ناوگان متناسب با آن پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای سرویس‌دهی ویژه ما در روز طبیعت ۲۵۰ دستگاه اتوبوس به مناطق تفرجگاهی، ییلاقی و آرامستان‌های شهر برنامه ریزی شده که در صورت افزایش تقاضای سفر این عدد قابل افزایش خواهد بود. این اتوبوس‌ها به مقاصد کوهسنگی، بوستان ملت، خواجه مراد، خواجه اباصلت، بهشت رضا، میامی و پایانه وکیل‌آباد از ۶ صبح تا ۹ شب سرویس‌دهی خواهند داشت، بنابراین شهروندان نگرانی در خصوص کمبود ناوگان در این روز نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->